Mamutov steg - Kamnik 1

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

1. DAN OZ. KAJ SE LAHKO ZGODI, ČE PLEZAŠ ČEZ OKN:

Zgodaj zjutraj smo se z avtobusom odpravili na pot. Vzdušje na busu je bilo še kar prijetno, dokler se nismo ustavili na bencinski in od tam peš nadaljevali pot do cilja.

Vedno pripravljeni izvidniki in vodnice smo prehodili kar nekaj zasneženih njiv, travnikov in pločnikov, nakar smo naleteli na letališče, kjer smo si ogledali letala. Nato smo prehodili še nekaj njiv, šli smo tudi mimo zelo smrdljive kmetije (iz dreka se je kar kadilo). Seveda pa so nas opazovale tudi kravice. Končno smo prlezl do enga klanca. Tam smo si skuhali kosilo (prebranec iz konzerve pa tuno). Sledila je predstavitev teme. Odpravili smo se do naše hiše. Utrujeni (aja ne ups ... naša četa ma še preveč kondicije) smo se ugnezdili v sobo, nato pa smo polni energije odšli na sneg. Snežne kepe so tako hitro letele, da jih še sam sokol ne bi opazil ... Po maužanju in kepanju je četa poskrbela za svojo duhovnost, zato se je udeležila sv. maše, kjer smo bili pridni ko bubice. Sledila je večerja. Po večerji smo si ogledali film, pol pa nočko spat.

P. S.: Nekateri pa so danes poskusili zlest čez okn (vhodna vrata so bila namreč zaklenjena), a jim sreča tokrat ni bila naklonjena, saj jih je pri tem opravilu zalotil sam župnik. Svaka čast!!

2. DAN OZ. VALENTINOVO (UUUUUU!!):

Voditelni so zjutraj organizirali jutranjo telovadbo. Sledil je zajtrk, nato pa dopoldanske delavnice. Izdelovali smo srčke, ki se svetijo v temi (vau!), bakle, pekli smo tudi piškote, v katere se je po nesreči vsula sol. Skratka, naše čudovite vodnice in izjemni vodniki so se odpravili kuhat kosilo. Med tem pa smo ostali uživali v res dolgem prostem času. Po kosilu nam je Petra podala navodile za popoldne. Igrali smo se veliko igro, pri kateri smo zbirali listke, se napadali z igro kamen, škarje, papir. Prav tako smo izvajali dobra dela, pripovedovali zgodbe v angleščini, peli pesmi, reševali smo tudi številne matematične probleme. Torej, velika igra je uspela, pa čeprav smo po hodnikih in stopniščih letali ko kure brez glave. Nato smo pojedli večerjo. Ker pa je naša četa fit in vital in si želi tudi ohraniti ta naziv, smo si zgolj slučajno prislužili še dodatnih 30 usklajenih sklec. Seveda pa smo vsi komaj čakali na zabavni večer. Igrali smo se različne igre in krepili smo svoje pevske sposobnosti. Za res nepozaben finale pa smo aligatorke in orli Tinkari za god zaplesali res izjemno-drugačen ples. Po zabavnem večeru smo si umili zobe in se odpravili spat, ampak smo imeli čez nekaj časa svet čete, tako da ni bilo vredno zaspati. V zgodnjih jutranjih urah smo pa res v miru zaspali.

P. S.: Rok nam je za lahko noč povedal pravljico.

3. DAN OZ. TOK SMO PUCAL DA SMO SE ZNUCAL:

Danes so nas voditelji zbudili šele ob devetih. Nismo imeli jutranje telovadbe, kar je ustrezalo praktično celotni četi (ajaaa upss ... celotna četa je obžalovala, ker ni bilo jutranje telovadbe, uf uf, saj smo fit in vital). Za zajtrk smo jedli francoski praženec. Po zajtrku smo odšli spakirat naše stvari. Ob enajstih smo se odpravili na igrišče. Tam smo se zagotovo sprostili ob klepetanju in igranju. Za kosilo smo jedli okusne pečene hrenovke. Kmalu za tem pa smo zgrabili masivne metle in krpe ter začeli s pospravljanjem. Resno, tok smo pucal, da smo se kr znucal. Celotna hiša se je nato svetila tako močno, da smo si morali kar zakriti svoje oči. Za konec pa smo igrali namizni fuzbal. Prijetno vzdušje pa so prekinili starši, saj so nas vse žalostne odpeljali domov. Voditelji pa so bili kljub temu, da vodijo res najbolšo četo v vesoljni Sloveniji, zelo veseli da so se od nas poslovili za nekaj dni.

Ob koncu branja pa si lahko ogledate tudi fotogalerijo z izborom fotk.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem obiska tega spletnega mesta ali izborom opcije "Strinjam se" se strinjate z uporabo piškotkov, v primeru nestrinjanja pa lahko zapustite to stran.